08 Januari 2011

Muslimah swimwear...

Hari nie rasanya macam nak pergi berenang kat kolam renang bukan di air terjun or laut ok... I dont like... Aku tak suka mandi tempat2 cam gitu pasal aku nie tak tahan sejuk satu, then nak tukar pakaian kat kawasan2 cam gitu kan payah sikit... toilet awam pulak dah lar tak bersih...

So yang paling bersih n puas mandi adalah di kolam renang yang banyak klorin tue... ekekekek... tak kisah lar yang penting aku bleh exercise... sambil menyelam sambil exercise... so aku pun surf internet untuk tgk baju2 swimming yang ala muslimah so takde lah yang terdedah2 aurat tue kan. lagipun badan aku nie kalu cantik takpe masalah nya chomel sangat...

And aku dapati banyak gak blog yang jual baju renang muslimah nie... alhamdulilah sekrang ni dah banyak brg yang berkonsepkan islamic..so meh aku kasik rujukan sikit erk...
blog swimwear muslimah:-
1.http://www.bajurenang.com/muslimah_swimwear/index.htm
2.http://www.islamicbajurenang.blogspot.com/

so aku rasa aku nak pie cari kedai dia lar... yeay nak p cari baju renang... bestnya!!!

Tiada ulasan: