17 November 2010

Selamat Hari Raya AidilAdha

Hari nie adalah hari yang pertama dalam hidup aku yang telah 27 tahun bersembahyang Raya Aidil Adha bersama ibu mertua dan adik-adik iparku berjemaah di Flat PPR Seri Alam.. Sebanyak 9 ekor lembu dikorbankan... Alhamdullilah walaupun aku 1st time dapat gak aku intai2 orang solat camna... hahhaha..
Bukannya apa.. sebelum nie nak solat raya tapi diri sendiri cam tak sedia n lagipun cam tak brapa nak expose dengan keagamaan..  tapi since dah jadi isteri orang so pandai2 ler bawa dirikan... insaf-insaf ler yerk...

Tapi aku sangat bersyukur kerana since dah kahwin nie banyak perubahan yang telah berlaku kat aku... terutama sekali alhamdulilah aku dah pakai tudung gi kerja n even keluar2 rumah pun aku pakai tudung... itu lah perubahan yang ketara sekala since aku dah kahwin selama 2 minggu nie...

Tiada ulasan: