17 Ogos 2010

16hb Ogos 2010


16hb Ogos 2010 hari Isnin... Adalah hari lahir aku yang ke 27 tahun.... tak sangka usia aku dah semakin bertambah... mmm... Selama 27 tahun nie macam2 yang aku lalui... Pahit , manis, masam, manis semuanya ada... But 27thn nie aku rasa paling bersyukur n happy sangat kerana aku bersama dengan yang orang yang betul2 menyanyangi aku....dan terlalu mengambil berat tentang aku... Saya amat teruja coz tahun nie juga aku akan melangsungkan pernikahan... Insyallah harap semuanya berjalan dengan lancar....

Walaupun besday aku tak disambut dengan meriah ...ini kerana kitorang nak simpan duit untuk majlis kami... Yang pasti En.Tunang telah bawa aku makan di rumah family dia untuk berbuka puasa... Yang penting aku puas hati... Thanx abang...Luv u so much!!!

Tiada ulasan: